mailinfo@kns.com.tr mail +90 212 296 28 71

Gerçekten sadık müşteriler yaratmanın en iyi yolu M-Loyalty'den geçiyor!

Mobil ve Sosyal Sadakat

Yazılı kayıt süreçleri veya plastik kartlarla ulaşamadığınız yeni nesil müşterilerinize ikinci bir seçenek sunun; sosyal medya hesapları veya e-mail adresi ile kolayca kaydolunabilen Mallframe’in yeni nesil sadakat programı M-Loyalty; size müşterilerinizi tanımak, özel fırsatlar sunmak ve ödüllendirmek için sonsuz ihtimaller sunuyor! Klasik indirimler ve promosyonların yanı sıra AVM'nize özel yaratacağınız interaktif kampanyalar ile müşterilerinizin AVM’nize olan bağlılığını ve sosyal medya görünürlüğünüzü aynı anda arttırabilirsiniz!

Pazarlama Kampanyaları

M-Loyalty otomatik olarak veya yalnızca sizin belirlediğiniz kriterlerle her müşterinizin ayrı ayrı profilini çıkarır ve onlara özel kampanyalar yaratmanızı sağlar. Online ve mobil alışkanlarına uygun, doğru promosyonlarla ulaştığınız, doğru kullanıcılar eski pazarlama yöntemlerine kıyasla AVM'nizle çok daha fazla etkileşime girerken, yalnızca alışveriş yapan müşterileriniz değil diğer ziyaretçileriniz de yer bildirimi, paylaşım, beğeni ve benzeri oyunlaştırma mekanizmalarıyla markalarınız ve AVM'nizle iletişime geçer ve karşılığında ödüllendirilirler. Tüm bunları M-Loyalty sayesinde tek bir kanaldan kolay bir şekilde yönetebilir ve geri dönüş sağlayabilirsiniz. Farklı müşteri ve senaryolara uygun farklı kampanyaları tek tek oluşturmak yerine siz sadece ulaşmak istediğiniz profilleri ve iletişim kanallarını belirlersiniz, gerisini M-Loyalty halleder. Tüm bu süreçler ise tek bir kanaldan rahatlıkla yönetilirken size yalnızca hem online kanallar hem gerçek hayatta artan müşteri sadakatinizin tadını çıkarmak kalır.

Birleştir

Geleneksel sadakat sistemlerinde ayrıntılı bir değerlendirme oluşturmak belki de yıllar sürerken, M-Loyalty ile kullanıcılarınızın eğilim, davranış ve zevklerini anlık olarak izleyip, kısa zamanda derinlemesine ve doğru bir müşteri profili çıkarmak çok daha kolay. Farklı platformlardan takip ettiğimiz kullanıcıların yalnızca alışveriş veya sosyal eğilimlerini değil; tüm Mallframe dijital kanallarını kullanma alışkanlıklarını da izleyerek onlara en çok tercih ettikleri platformlardan ulaşıyoruz. Müşterilerinizi derinlemesine tanımanız ve değişken zevklerini takip edebilmeniz demek, onlara en uygun çözümler ve kampanyalarla ulaşarak, hem sadakat hem de harcama olarak daha fazla geri dönüş almanız demek.